hej mitt vinterland



Nu har äntligen snön landat här i stockholm! Ville verkligen ha snö igår men ångrade mig snabbt i morse när jag insåg hur kallt det var ute. Vill ha sommar som resten av Sverige. Prov träningen gick i alla fall bara bra, kände att mi kondis inte är på topp men så blir det om man inte har tränat på ett tag. Tro nog att jag ska börja spela innebandy i Huddinge nu. Har saknat det för mycket!
Magen är full med mat så nu fattas det bara att hoppa in i duschen. Gud så skönt det ska bli att få duscha. Känner mig väldigt smutsig för det första.

Juste statistiken är på topp! Tror snart att vi har besöksrekord. Har tydligen blivit länkad här på blogg.se och så har massor av nya läsare hittat hit super kul! På tal om det, bilden som kommer upp över min bloggadress har inte jag tagit, den har stargirlphoto tagit och det visste inte jag. Misstag kan ju hända men jag ville bara säga det till er så att ni visste det! så kolla in hennes blogg! ♥
Hanna

Bra men nu får det stå så ;)



vaaa ? ofta det kan man ju säga lågt av henne att säga så menmen finns personer till allt..



gött, du får jätte gärna slänga in en kommentar då och då också (:

2011-12-19 @ 21:15:53
URL: http://haaannaabylundwennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: