black and white


Nikon D5000 50 mm
PH&Redigering: Mathilda (ME)

Mitt foto sug är riktigt högt! Men jag har ingenting att fota, vill hitta nya människor och göra något stort roligt projekt! Kan det inte regna eller något så att man kan få super fina bilder?!

Skulle ha publicerats för lite mer än två timmar sen.... Inlägget hamnade längst ner på bloggen (?) hur nu det kom sig. Kom i alla fall hem för 20 min sen och träningen gick super. Märkte när vi hade dricka paus att jag har världens största finne på pannan. Den syns inte men det är stor och gör riktigt ont. Känner på mig att den kommer att bli stoooooor. Nu blir det middag, hungrig som jag är kommer jag att stanna vid matbordet till sist som vanligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: