4 december 2011



Hello peeps! 4 December vilket betyder andra advent och det är ingen snö på marken. Lite orolig över att det kanske inte ens kommer någon snö den här julen. Det skulle vara världigt träkigt i alla fall. Men jag är nog mer orolig över hur jag ska hinna klart med alla läxor, och kunna öva inför proven. Jag har så himla höga krav på mig själv så det kommer väl att gå åt pipan allt ihop. Ingen skola för mig imorgon heller, NO prov på tisdag och "Boken om mig" ska vara klar på fredag, tur så är jag halvvägs men det tar mig ingen vart just nu. Ska sluta sitta och sura och göra något av dagen istället. Ta en dusch, sen kanske sätta mig och rita eller något.
Elin

Sv; jaaa wiie :D

2011-12-04 @ 13:46:20
URL: http://likeourlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: