16 december 2011



Godmorgon alla bloggläsare! ♥

Trött och sliten tjej som skriver, vi fick sovmorgon till 10 idag och det kan man inte klaga på! Gick upp för en halvtimme sen och har stoppat i mig lite frukost. Måste börja fixa mig snart och sen är det dags att ge sig av till skolan. Så himla skönt att sova ut! Det behövdes efter igår. Det tar på krafterna att julshoppa och shoppa t sig själv!

Kom på att det bara är 8 (!!) dagar kvar till julafton och jag längtar så! Lite tråkigt att snön inte vill komma fram än men jag skulle kunna klara mig en jul utan snö. Lite mysigt men änd väldigt tråkigt men vill ju ha snö på julafton i alla fall. Nog om det efter skolan så sticker jag hem snabbt som sjutton och packar och byter om osv sen blir det träning. Usch att vi ska ha fotbolls träning på en fredag? så mina planer blev inställda. Tråkigt men sant. Ska fixa mig nu och välja kläder ( mitt största problem ). Hörs när jag kommer hem!
Anonym

fjurtiiss

2011-12-16 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: