13 december 2011

Hej på er! ♥

Ännu en dag i Stockholm med plusgrader. Undra om det ens kommer att komma någon snö till jul? Det tror jag inte men snö tror jag att det kommer att komma men väldigt sent. Vilket är riktigt tråkigt! Känns inte som det i alla fall och det känns verkligen inte som lucia idag!

Vi har börjat baka lite lussebullar men jag hoppas att det blir fler! Så himla gott. Peppakakor också! Gud så gott!
På tal om lucia så var det lucia tåg i skolan ( vad ska man säga? ) och det var riktigt tråkigt om jag ska vara ärlig. Inget för mig. Haha visst, alla är jätte fina och det är super gulligt men det var ingen hit idag i våran skolan. Nog om det. Kom innan för dörren för inte alls länge sen. Har varit i farsta med Alice och kollat på lite saker. Fick med mig ett par shorts hem. Är behov av så mycket just nu! Men mina pengar kommer att gå åt att köpa julklappar... har inte köpt en ända. Snäll jag är! Så förmodligen åker jag och Elin in till stan eller något på söndag för att kolla på julklappar, Mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: