ung08

Min dag har som sagt spenderats i Kungsträgården på ung08. Hade det sjukt kul men lite långtråkigt efter ett tag. Jag och Ellen stack hem vid 4 tiden och snart går vi hem till mig för träning. Träfffade grymt mycket människor som man känner men det kanske är för att alla är där... får se om jag kommer att gå någon mer gång fanns typ inte så mycket att göra. så vi får se.
Försöker inte att tänka så mycket på fotbollen just nu eftrsom att jag inte kommer att få träna på 1-2 veckor. Min höft tar död på mig. vi har två jätte viktiga matcher nu i helgen som jag inte kommer att få vara med på.. mindre kul! aja ska låta Ellen få blogga nu hörs! ♥
ida

JO DU MÅSTE GÅ! VI MÅSTE TRÄFFA DOM JUUUU!

btw, vad heter ellens blogg? <3

2011-08-16 @ 17:53:05
karin [fotoblogg&vardagsprat] ♥

tjenixen, fin blogg!



har en dagensblogg igång, be in it if you feel for it :-)

2011-08-16 @ 19:35:55
URL: http://karinwingqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: