Svar på frågestunden!

Favorit film? :D
:hmm.. gillar såå många filmer med min(a) favort film(er) är nog Min tjej, The last song, åå det finns så många men om jag måste välja blir det Min tjej!

1. Hur många killar har du strulat med?
2. Är du oskuld?
3. Hur många killar har du haft?

: 1. Ja du kommer inte ihåg, man håller väl inte räkninge ;)
: 2. ja du vad tror du?
: 3. seriösa förhållanden? 3 skulle jag tro! :)

Är du oskuld?
det får du lista ut själv :)

1. Hur länge har du spelat fotboll?
2. Tycker du att det är lika kul som när du började?
3. Hur många gånger har du färgat håret?
4. Favorit färg?
5. favorit film?
: 1. jag har spelat fotboll i säkert... 7-8 år tror jag
: 2. nja ärligt så nej det tycker jag inte!
: 3. Jag har färgat håret 2-3 gånger sen slingat 2
: 4. Hmm.. svår fråga måste nog vara rosa! hihi
: 5. Min tjej!

vad har du för klädstil? :)
:ja du, jag vet inte riktigt. Jag har min egen stil!

Favoit blogg? :)
:Bybelle.se, kenzas, kkassandras.blogg.se, Torpenbergs.blogg.se och lifewithphotos.blogg.se

När blev du intresserad av fotografi? :)
oj, det var inte så länge sen! kanske ett år sen eller något :)

1. vilka är dina närmaste vänner?
2. Är du tillsammans eller har någon på g just nu?
3. Hur känns det att börja 8:an och få betyg?
4. Bästa resan du gjort?
5: hur många unika besökare har du varje dag?
6: vad tycker du om mig?
: 1. Det är Bella, Vendela och Cassie helt klart!
: 2. haha nej nej...
: 3. jo då det känns bra är riktigt taggad!
: 4. Det måste ha varit resan till Bulgarien!
: 5. jag har runt 75-200,300 om dan!
: 6. haha du är som min syster så vad tror du!? :*

Vilken är den absolut bästa bloggen? :D
haha bästa? hm vet inte men kolla lite längre upp på bloggen är är mina favorit bloggar iaf! :)

resten av frågorna kommer senare ikväll! :)


Bella<3

Ååh du är en av mina närmaste vänner också, älskar och saknar dig bebo!!! PUSS <3333333

2011-08-01 @ 22:36:05
Nathalie - FOTO&DESIGN

Bella, Bebp? hahahaha... gash.



Ville bara säga tack eftersom att jag har en av dina favoritbloggar (säger jag lite nöjt och borstar bort damm från axeln).

2011-08-02 @ 13:48:14
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
melinda

älskar din blogg också vännen :*

Kanske också ska ha en frågestund snart.. Maybe :)

Kommer du på träningen kväll?

2011-08-02 @ 15:06:21
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: